Hemma

Nu har jag kommit hem från stan :)
Jag och Lollo drog ju som sagt in en sväng. Jag fick tag i ett par basketshorts från Foot Locker för 199:-, självklart ska dom ner i resväskan ;)
Vi käkade lunch på Sandy's, men det blev ingen fika. Båda två blev ganska mätta och så skulle Lollo iväg på dans så vi han inte heller ..
Men vi kanske ska ses ikväll eller imorgon och käka lite gott :)
Eftersom vi inte går i samma klass så träffas vi inte så himla mycket mer än på rasterna (på vardagarna). Och vi har fullt upp båda två fram till onsdag när jag åker, så vi ska "säga hej då" nu i helgen istället!
Har inte så mycket mer att säga, här kommer lite bilder från dagen :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0