Rosendal i svartvitt

Hejsan allihopa :)
Här kommer dagens första inlägg .. Lite sent kanske ..
Men jag har precis kommit hem från Djurgårn där jag, ma&pa traskade omkring. Jag fotade massor, 70 bilder blev det ..
Men jag orkar inte lägga in alla. Ska kolla igenom dom nu när jag har laddat över dom, redigera dom och sen så lägger jag in dom tre-fyra bästa :)
Det var lagom varmt ute för att gå på en promenad, även fast det hade kanske kunnat vara lite soligare ;)
Men jag ska inte klaga, 18 grader var helt perfekt! ^^
Här kommer bilderna :)








Kommentarer
Postat av: Anonym

vaför redigerar du alla bilder? :)

2009-05-03 @ 16:03:41
Postat av: jusz, svar

Jag har bara gjort dom svartvita, annars har jag inte gjort någonting med bilderna.

Hur vill du se dom? (:

2009-05-03 @ 16:25:42
URL: http://jusz.blogg.se/
Postat av: Anonym

oredigerade på alla sätt. :)

2009-05-03 @ 18:12:07
Postat av: jusz, svar

ska bli! (:

2009-05-03 @ 19:25:46
URL: http://jusz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0