Lördag eftermiddag

Det blev tidig middag idag. Och pizza för tredje dagen i rad ..
Fast idag var det hembakat och jag måste nog säga att den nog var godast :o
Vi försökte göra egna calsone (inbakad) och mina (gjorde jockes) blev snyggast xD Det såg ut som mammas och pappas hade exploderats i ugnen x)
Fick ingen bild på deras, men min han jag plåta innan den hamnade i magen på mig (:
Och så fick jag lite (MYCKET) bilder på jocke ..
Bilderna blev klockrena, men jag lovade att inte lägga in några som han inte ville .. x) Hans grimaser (stavning?) är sjuka asså .. Egentligen har jag lust att lägga in alla bilder, men jag är snäll, så ni får se två bilder som blev väldigt fina istället :)
Älskar min kamera.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0