Hemma

Äntligen hemma :)
Resan i bilen hem kändes som en evighet och alla bra låtar på mobilen har jag spelat sönder nu under helgen så jag hade riktigt tråkigt ..
Jag hade hoppats på att få ligga och pressa i solen på landet, men det blåste och regnade till å från, så det blev ingenting sånt .. Men fotande blev det! En hel del .. Över 200 bilder har jag tagit under helgen. Har inte hunnit kolla igenom dom än .. Brukar vara så att hälften utav dom är inte sådär super fina ..
Men jag ska välja ut några och lägga in dom :)
Vi misstänker att två älgar har haft fight på våran tomt på landet. Pappa hittade nämligen ett HORN på våran gräsmatta! :o Sen så hittade jag andra hornet ute på en äng bakom vårat hus x) Rena slumpen att jag såg den bland allt gräs ..

Fick höra utav Julia att vi hade vunnit alla matchen i polisencupen (som var nu i helgen) :) Riktigt bra!
Hur har eran helg varit ? :)
Här kommer bilderna!




Lifeguards?



Fotograf: Mamsen
Kan inte fatta att jag lägger in den här bilden .. x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi Vann hela saken=)

2009-05-10 @ 20:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0