Trött på tidiga mornar ..

Usch! Varför vaknar jag såhär tidigt? :( Vaknade vid halv sju och nu är klockan kvart i åtta.
Däremellan har jag legat i sängen, läst och messat med Lollo.
Hon vaknade nämligen samma tid.
Jag har inte alls sovit bra inatt. Eller jo. När jag väl har sovit, då har jag sovit bra. Men jag hade svårt att somna igårkväll och så vaknade jag upp några gånger under natten. Kände verkligen hur jag låg och spände mig för att tankarna sprang omkring så mycket i hjärnan. Tankar från igår kväll. Det kom lite blandade känslor då ..
Har inte lust att nämna någonting såhär öppet, men jag mådde lite dåligt både inatt och i går kväll.

Men bortsett från det var det en höjdarkväll! :D Förutom att Lollo inte mådde så super .. "/ Hon kom efter att vi hade ätit upp våra pizzor på Kubiken. Sen så därefter gick vi ner till brasan på fältet. Där träffade vi på alla möjliga och vi hade riktigt kul! :D Vi började JOBBA i fiskdammen. I know .. Jag hade ingen större lust, men vi hann bara stå där i knappt tio minuter tills alla andra också hade tröttnat .. x) Sen drog vi vidare! Vi kilade bort mot Bea för att handla lite godis och dricka (billigare där än i tälten på fältet). Jag var fortfarande proppmätt då efter pizzan (det var jag hela kvällen) så jag köpte bara en redbull. Sen gick vi tillbaka å tjaa .. Hade det trevligt :]
Hur var erat valborgsfirande? :)

Bilder kommer snart!


Trött och nergrävd i alla tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0