Torsdag


Fotograf: Mirjam

Hejsan :)
Jag började dagen med att springa 2 km. Tro det eller ej. Eller okej, det var andra lektionen, men jag tror klockan var runt 10 .. Vi hade ngt test i skolan, dom skulle kolla hur bra konition man hade. Jag är totalt missnöjd.
Sen så rullade dagen på. Vi hade tyska efter lunchen och eftersom vi håller på med en teater så måste vi fixa lite kulisser (stavning?). Så jag och Lovisa (och några andra) skulle måla några kartonger röda. Jag och Lovisa fick ingen pensel, så vi började kleta ut färgen på kartongerna med händerna istället :) Rätt effektivt faktiskt .. Nästan bättre än vanlig pensel, roligare också för den delen :)
Och sen så hade vi no en liten stund, och sen efter det så fick vi faktiskt sluta (en timma och tio minuter tidigare). Egentligen skulle vi haft matte, men våran lärare skulle rätta några prov så vi fick kila hem istället :)
Och nu sitter jag här :)
Sitter faktiskt å tänker på den där badräkten som är på blogg.se:s förstasida. Som Matthew Williamson har gjort för HM. Vill ha en sån badräkt, men svart. Fast den där var rätt snygg den med .. Hmm .. Undrar vad den kostar ..
Träning om tre timmar och Alma följer med idag! Tjihuu! :)
Hörs senare.


Kommentarer
Postat av: mirjam

JAG ÄR FOTOGRAF! :D <3

2009-05-14 @ 19:50:56
URL: http://mrjam.blogg.se/
Postat av: jusz, svar

hoppsan! måste jag ju skriva ;) <3

2009-05-14 @ 20:13:40
URL: http://jusz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0