Tisdag

Nu har jag komit hem från träningen och börjar bli ganska trött ..
På golvet ligger det madrasser, mobilladdadare, headset, väskor .. Ja, allt man kan tänka sig. Och jag lovade mig själv imorse innan jag lämnade huset att jag skulle ta bort det nu ikväll. Men jag orkar inte .. -.- Inte nu i alla fall ..
Ska snart hoppa in i duschen och sen antar jag att jag MÅSTE plocka iordning på golvet .. Man kommer ju inte ens fram ..

(Ursäkta att jag nämner Göteborg IGEN)
På vägen hem snackade jag och Julia en hel del om Lisseberg (vette fan hur vi kom in på det ämnet .. ) och bara allmänt sjuka bergochdalbanor vi har åkt. När jag var i USA förra året åkte jag en hel del på SixFlags (tivoli) som vi var på då. Det finns flera SixFlags i USA, men just det vi var på i Kalifornien hade några av dom värsta bergochdalbanorna i VÄRLDEN. Så ska du åka till USA är det ett måste! (Går inte att gämföra med Gröna Lund ..)  Saknar det sjukt mycket ..


"Superman"
Bergochdalbanan med slut och 90graders vinkel

Kommer inte ihåg namnet på den här, men den var som Kvasten på Grönan, fast man hängde "upp och ner"

Tack till alla kommentarer jag har fått! Jätte snällt :)
Fortsätt kommentera! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0