TIME OFF

Har lite tid över.
När sista lektionen innan lunchen slutade skulle jag egentligen ha cyklat hem med Julia, men hon drog hem och duschade medan jag åkte hem till Lollo (med Alma också ;)). Där käkade vi lunch ;)
Men nu är jag hemma, har bärt ner väskorna till undervåningen som var OTROLIGT JOBBIGT. Jag driver inte. (Undrar hur fan jag ska orka ända bort till tuben och sen vidare genom hela Göteborg ..)
Nu börjar klockan närma sig ett, halv två ska jag och Julia träffas vid korsningen.
Jag funderar fortfarande på vad jag ska ha för tjocktröja på mig ..
Nu måste jag bara tänka igenom en femtioelfte gång om jag har med mig allt. 
... Japp, allting är med!

Ha det riktigt bra här hemma, kommer sakna er allihopa!
Men allra mest,
Cesar
Mamma
Pappa
Brorsan
Lollo
Och Alma

Hör av er gärna på mobilen :)
Ses om några dagar, ciao! :)


Kommentarer
Postat av: Alma

hej söto! DU ÄR UTMANAD! :D kolla min blogg för mer info ;)

kram!

2009-05-22 @ 13:06:43
URL: http://almasrunway.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0