Onsdag



Nu har jag äntligen kommit hem.
En och en halv timma senare än vad jag brukar.
Det var nämligen så jobbigt idag att jag glömde mina nycklar hemma, Jocke (som sa att han skulle komma hem tidigt) gymmade, mamma hade inte heller några nycklar och pappa har glömt sin mobil på jobbet.
Jag var lagom trött när jag kom fram till dörren efter promenaden hem, så jag var väl inte på toppen-humör när jag kände att dörren var låst. Plus att jag bara hade en t-shirt och min jeansjacka på mig, så jag frös ju nästan ihjäl också ..
Men nu är jag inne och är glad :) Men trött ..
För övrigt har det bara varit en vanlig onsdag. Vanlig tråk-onsdag.
Hoppas ni har haft det roligare än mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0