Ny stekt ..

Tjena :)
Nu har jag kommit hem. Har precis varit iväg å solat OCH tränat! ;o Faktiskt ..
Gjorde båda sakerna på pappas jobb. Körde lite basket och sen in i solariumet! :)
Börjar synas lite på armarna tror jag .. Men ikväll, om någon timme kommer det nog synas ännu mera.
Känns som om jag har hunnit med mycket idag. Även fast dagen har gått sjukt långsamt ..
Jag har:
1. Tränat
2. Solat
3. Städat
4. Tittat en massa på Disney
5. Bakat chokladmuffins
6. Sovit
7. Och tittat ännu mera på Disney

Typ det ..
Och nu ska jag duscha (eller bada) och sen är det dags för middag!
Vi kom aldrig iväg för att köpa godis till resan som jag ville .. Och Lollo har jag inte träffat heller .. "/
Men jag kanske cyklar iväg senare ikväll och köper någonting iaf ;) Får se!

Kommentarer
Postat av: Raougina

visa bild på hur resultatet blev! :)<3

2009-05-17 @ 19:41:11
Postat av: emilia

Nu är det fototävling hos mig, och jag tycker att du borde ställa upp :D nej, detta är inte reklam utan... ett tips :D en kul grej!

det är enkelt, läs mer på bloggen

2009-05-18 @ 12:52:22
URL: http://emiliaw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0