Måndag, hatobjekt.

Idag har det varit en lång dag. Först skola. Usch. Sen utvecklingssamtal. Jag hatar utvecklingssamtal. Sen träning i en halvtimma. Jag skulle egentligen dit för att få info om Göteborg, men självklart så snackade dom ju inte om det .. -.- Så irreterande! Då har jag åkt hela vägen i onödan .. Och så sen när jag och Julia skulle hem så missade vi tvärbanan precis, så då tog vi tunnelbanan. Som vi kom fram till var en otroligt lång omväg.
Men, men. Nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt (:
Något som var kul iaf var att få komma hem till Lollo :) Dom har gjort om där, så vi har inte kunnat vara hemma hos henne på ett tag :) Jag målade hennes naglar och så räknade vi hennes syrras Ben & Jerry's burkar, 35 stycken! :O Helt sjukt! Tomma såklart ..
Har faktiskt inte fotat någonting idag .. Bara outfit bild, men det är det enda!


Kommentarer
Postat av: Maria

kan inte du visa hela din outfit? alltså med benen och det också? :)

2009-05-04 @ 19:40:09
Postat av: jusz, svar

Jo, visst! det kan jag börja med :)

2009-05-04 @ 19:48:08
URL: http://jusz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0