Lördagmorgon

God morgon, god morgon!
Alma ligger fortfarande å sover, men jag, Julia och Lollo har vaknat och nu sitter vi i hennes underbara vardagsrum och tittar på Gustav 2 x)
Igår hade vi det jätte kul! Vi åt pizza (igen), satt ute på hennes balkong, mosade i oss godis, mosade i oss ben n' jerrys, kollade på twilight (var faktiskt första gången jag såg den ..), snackade om allt och alla och så har vi varit uppe till två :) Roligaste kvällen på länge faktiskt .. Alla bilder kommer sen när jag har kommit hem, för det är ju då jag kan lägga in dom.
Åh, jag är så himla avensjuk på Alma, hon har verkligen världens finaste lägenhet .. Och hennes rum! :O Oj, oj, oj ..

Hoppas ni också har haft en jätte bra fredag :)
Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0