Kväll

Nu har jag precis badat och tror att jag snart ska gå och lägga mig ..
Träningen gick bra, och snabbt! Det är ju bara en timma och en kvart på torsdagar så det går ganska fort ..
Imorgonbitti ska jag iväg till tandläkaren. Dom ska spänna tandställningen .. Har jag tur kommer det inte göra så ont när jag är i Göteborg. Men jag kommer ihåg från första gången dom spände .. Fy fan va ont det gjorde en-två dagar efteråt!
Ni som inte har haft och kanske heller aldrig kommer behöva tandställning har säkert iaf haft en väldigt lös tand någon gång i livet .. Och sen råkat tugga med den tanden .. Precis så känns det, fast på alla tänder. Samtidigt.
Fast det blir ju fint :) Man ser redan förändring i munnen ..
Fast jag fattar inte hur dom ska fixa mitt 12mm överbett .. ? Dom kan ju inte trycka bak tänderna hur mycket som helst ..
Imorgon efter skolan ska vi sälja bullar vid tuben .. Vi satsar på en klassresa till Gotland (någon gång i framtiden).
Så jag antar att jag kommer uppdatera igen efter det!
Kraaaaum.


Ögonen är helt borta ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0