Innan duschen

Hejsan allihopa :)
Ska snart hoppa in i duschen. Längtar ..
Efter det måste jag tvätta mitt annsikte .. Visste ni att vitvinsvinäger hjälper mot finnar? :o
Jag brukar använda det, och det funkar faktiskt rätt bra :) Men fan vad det svider .. Tusen gånger värre än att tvätta ett skrubbsår, tro mig.
Sen efter det ska jag nog börja kolla vad som ska tas med och fixas inför Göteborg :) Det blir ju så stressigt i veckan med alla träningar och så .. Och imorgon ska jag försöka hinna med tre saker efter skolan! Träning, fixa bankkort och spänna tandställningen. Får se hur det kommer gå ihop. Måste ha bankkort till Göteborg och så måste jag till tandläkaren. Så jag vet inte om det blir någon träning ..
Nä, nu måste jag duscha! :)
Hörs senare, eller imorgon.


Tagen i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0