Inatt blir sängen oberörd ..



Packat och klart!

Tjenixen!
Nu har jag varit hemma en stund och packat iordning väskan som ska med hem till Alma :) Ska ju sova där inatt ^^
Jag orkar inte, och jag tror jag inte hinner heller lägga in bilderna från dagen. Vi ska träffas halv vid tuben,där ifrån ska vi åka till hem till Alma :)
I stan hade vi jätte mysigt, men när jag kom hem var mina fötter förstörda .. -.- Hade gladiator-klackarna på mig.
Men nu när jag drar iväg ska jag ta mina sköna converse :)
Åh, nu svarar inte Julia längre ..
Jaja. Hoppas ni har haft en bra fredag och att ni får en ännu bättre fredagskväll! :)
Hörs imorgon.

Har du inte grattat Alma? Då tycker jag att du ska göra det, klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0