I skolan

Har lite tid över här i skolan.
Har precis gjort klart mitt och Lovisas svenska-arbete och nu är det en halvtimma kvar tills det är mat.
Jag har inte kunnat blogga igår eller idag, internetet slutade nämligen att funka igår, och imorse började det funka igen. Så IDAG kommer bilderna från Göteborg, men när jag har kommit hem, vilket blir runt halv fem. (Slutar ju fyra idag .. -.-)
Igår var det ingen träning. Varför fick vi aldrig riktigt reda på, men läktaren hade dom dragit ut över våran plan, och när dom har gjort det så är det oftast ingen träning. Men vi fick anmäla oss till en fotografering som Stadium ska ha :)
Dom söker nämligen modeller till deras plåtning, och då fick vi anmäla oss :)
Får vi se vem det blir som får vara med och bli plåtad sen ;)

Oj, statistiken har verkligen sjunkit ..
Nu MÅSTE jag börja uppdatera oftare!

Hörs ikväll igen :)

Kommentarer
Postat av: undrar

hej, hur många besökare brukar du ha??

2009-05-27 @ 14:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0