Hemma





Nu har jag kommit hem från skolan. Äntligen.
Och så har jag laddat upp och lagt in bilderna från Göteborg :) Som ni kanske ser ..
Det var verkligen inte alla bilder jag tog, jag valde bara dom för jag tror dom var nog dom bästa.
Ska snart gå ner å käka lite mellis ..
Sista lektionen idag var vääldigt chill .. Vi hade lite "avslutning", eftersom det var sista elevens-val lektionen på terminen och hela sjuan. Så vi käkade muffins som Amanda hade bakad, drack saft och åt kakor som Benny hade fixat (musiklärare). Nästa år kommer jag att ha bild-inriktning. Nu under sjuan hade jag musik.
Jag skulle kunna hoppa av glädje för att jag är så glad att internetet funkar ..

Vi hörs senare.
 
Visst fan .. Måste ju packa upp också .. -.-
Hatar, hatar, hatar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0