God morgon och grattis Norge!

Först och främst, grattis Norge! Jag gillade inte bidraget, låten var usel men Norge är trots allt granlandet ;)

Vad tyckte ni om låten?

Med fiolen som främsta vapen krossade den unge norrmannen al
Bilden kommer från aftonbladet.se

Igår orkade inte Lollo träffas, men jag kände att jag ville komma ut iaf. Så jag gick ut på en promenad bort till skolan där jag först får syn på en STOR buss ..? Och på skolgården ser jag en massa ungar som springer omkring och kör rugby! x) WTF? Tänkte jag .. Och när jag tar bort lurarna från öronen hör jag att dom snackar engelska .. Skumt ..
Jag tror att det var någon slags språkresa ..
Efter ett tag kom Lollo iaf, vi körde lite basket å sen drog jag hem mig och hon hem till sig ;)
Vi kanske ska träffas idag igen, men jag måste städa mitt rum och så ska jag dra iväg någon gång under dagen och sola. Så jag antar att det blir efter det :)
Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

den var helt okej .

2009-05-17 @ 10:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0