Glad hela dagen

Det blev inga fler inlägg igårkväll, som ni kanske ser ..
Kvällen började nämligen med att stömmen gick och kom tillbaka när vi låg i sängarna och sov. Kan ni tänka er? Då har man gått runt hela kvällen (ca 5 timmar) utan ström och sen en timma efter att man har gått och lagt sig så tänds hela huset ..
Men idag har det varit ljust. Iaf nu efter träningen, då började solen titta fram. Det ser fortfarande ljust ute, fast jag ser ingenting. Nu har dom nämligen satt på pressening (stavning?) för HELA mitt fönster så det är det enda jag ser ..
Träningen gick tip-top (sugen på glass .. )! Kanske va för att jag bara tänkte på Göteborg hela tiden .. ^^
Åker ju imorgon! :)
Så nu ikväll har jag mer än massor att göra .. Ska nog börja med en dusch. Nä middag.

Juste! Så fick vi lapp om partyt dom kommer fixa där. Inga små fester dom ska göra .. DJs å hela grejen! ;o
Och så kommer vi ha donken nära skolan. Kan inte bli bättre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0