Gbg hade inte kunnat blivit bättre ..

Fy fan. FY FAN va helgen har varit kul asså ..
Det finns ganska många "men", MEN! Det går inte att gämföra med allt annat som har varit så jävla bra .. :D
Klockan börjar närma sig elva och jag har absolut INTE sovit bra under dom här dagarna (somnat vid tolv, vaknat tidigare än halv åtta varje morgon) så jag vill komma i säng så snabbt som möjligt ;) Och så måste jag duscha .. x)
Men vi har ingen träning imorgon, så man kan få vila, så då efter skolan lägger jag in alla bilder ;)

Oj, nu måste jag lägga mig .. Är så sjukt trött ..
Och så har jag jätte ont i min högra hand .. På hemvägen körde vi nämligen den här snärt-leken (vette fan vad den heter). Man ska slå på varandras händer tills den andra inte kan ta fler smällar. Nu är min hand helt uppsvullen, knall-röd och blodsprängd .. Men, om du Michelle, ser det här .. JAG HAR INTE GETT UPP!

Vi hörs imorgon igen, sov gott! :)

Cupens bästa: Helt klart alla danska killar! (Som man inte fattade ett skit utav vad dom sa .. )

Cupens sämsta: Alla vänte tider ..


Kommentarer
Postat av: Linneah.

SAKNAR REDAN GBG! :'(

2009-05-25 @ 08:56:02
URL: http://linneahlundqvist.blogg.se/
Postat av: jusz

jag med .. :(

2009-05-27 @ 10:57:19
URL: http://jusz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0