Fredag

Halluu :)
Fredag. Äntligen.
Fast snart ska jag plocka iordning i mitt rum och packa väskan. Ska nämligen till landet ikväll ..
Men det känns ändå skönt att få slippa städningen vi ska ha imorgon med klassen. Vi ska träffas klockan tio på morgonen för att städa så vi kan få in pengar till klasskassan ..
Fast det är inte bara det jag missar. Jag missar nämligen också cupen som vi har nu i helgen .. Hade varit kul att fått spela, men jag har tröstat mig själv genom att börjar skriva en LÅÅNG packlista till Göteborg :)
Nu måste jag kila!
Hoppas ni får en trevlig helg :) Tror inte att jag kommer kunna uppdatera under helgen. Men jag skriver så fort jag kommer hem på söndan :)
Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0