Efter träning

Hemma från träningen. Pustar ut*
Fast det var inte så himla jobbigt den här gången .. Måndagar brukar ju vara hemska, men idag gick det riktigt bra :)
Tror att det är för att det bara är en (två) saker som snurrar omkring i mitt huvud, och bara av tanken blir jag hyper ^^
GÖÖTEBORG! x)
Okej. Jag ska inte snacka för mycket om det .. Börjar jag redan nu så kommer det bli lagom tjatit om någon dag ..

Ska snart in i duschen men innan det ska jag höra med favorit-tjejerna hur dom mår. Om Julia fick ni ju höra förut (att hon inte hängde med på träningen) och Alma har varit hemma idag för att hon är sjuk .. Och sen så Lollo som mådde lite dåligt under dagen .. Stackarna "/
Med mig är det som förut, lite ont i halsen. Lite bättre tror jag. Peppar, peppar.

En anonym frågade i förra inlägget om jag spelar basket, och svaret är ja :)
Har spelat i lite mer än ett år nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0