Bilder från gårdagen

Nu har jag kommit hem och är rätt glad över att vi inte gjorde som vi tänkte .. Nämligen varva.
Somna klockan två och gå upp tjugo över åtta var lagom x) Är ganska seg nu ..
Men inte segare än att jag kan lägga in bilderna från igår :) 

Bilderna är tagna med mobilen, så det är inte världens bästa bilder ...


Påväg in till stan





Tjusig min juss ..

Åh, .. Ännu finare :]

Glaassss ^^

Satte oss vid vattnet och fikade :)

Sen så åkte vi hem



Påväg hem till Alma

Alma har finast lägenhet, sådeså.

Pizza igen :) Jag fick min efterlängtade kebab pizza (fanns nämligen inte i torsdags på Kubiken) ^^

Mys ute på balkongen på 20 000e våningen ..

Presentöppning!
Av mig och Lollo fick Alma ett presentkort på Gina Tricot :)

Gooodis :)

Twilight-tajm :)

Kommentarer
Postat av: elle

Vart är tröjan/Tunikan som alma har på sig ifrån

tacksam för svar älskar den=)

2009-05-06 @ 22:14:15
Postat av: jusz, svar

tror den var från bikbok :)

2009-05-07 @ 07:44:52
URL: http://jusz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0