Awsome night!

Tjena allihopa :)
Snacka om att jag är slutkörd .. Från att ha hoppat och skrikit som en galning till att sitta hemma i soffan som en klump och mosa i mig macka och smoothie. Herregud. Men fan va kul vi hade! Även fast Alma och Julia såg lite uttråkade ut den mesta delen av tiden .. Men Alma var snäll ändå :) Jag fick hoppa upp på hennes rygg och därifrån kunde jag se alltihopa! :D Stark flicka ..
 Vi fick jätte bra platsen mitt i klumpen :) Men när jag och Lollo skulle ut från allting för att möta upp Alma och Julia så går vi förbi en tjej som försöker få av sig jackan. Så hon viftar hejdlöst med armen, och precis när jag går förbi drämmer hon till mig på arslet! xD Jag skriker som en jävla åsna och bakom mig hör jag "hoppsan, förlåt .. !" "heh .. det är lugnt .. antar jag .. " x) Så det kan gå ;)
Men som sagt. Är jätte trött, så vet inte om jag orkar lägga in alla bilder från kvällen nu .. Tror jag tar det imorgonbitti ..
Hoppas eran fredagskväll har varit lika lyckad som min ;)
Hörs igen i morgonbitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0