VILL HA SOMMAR NUUU!


Ååh, nu har dom ju börjat sälja en massa fina sommarkläder i butikerna och på hemsidorna! Dom här tre paren hittade jag på HMs hemsida, alla kostar 198:-. Längtar så himla mycket till sommarn nu ..
Men det kommer nog ta ett tag innan vi är där .. Räcker med om man kollar ut genom fönstret så fattar man precis vad jag menar ..

Förra inlägget kom lite sent .. Höll på att fixa med bilderna så det tog lite tid innan inlägget var helt klart ..
Men nu, efter 9 timmar har jag äntligen fått lite i magen .. Lite nudlar och lite ostkaka (inte tillsammans xD). Men jag fick lite ont i magen nu efter .. Vet inte om det var för att jag hade väntat för länge mellan måltiderna eller om det är för att jag har svlat för mycket blod och slem ..
Jag sov en stund innan jag åt och när jag vaknade var det blod på kudden och lakanet och sen när jag kollade mig själv i spegeln så ser jag att HELA vänster kind är blodig .. Som tur sov jag gott i alla fall x)
Tror jag måste ta en dusch sen .. Iaf tvätta annsiktet ..
Kramar, Juss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0