God naaaatt!

Tjena allihopa! :)
Nu har jag precis plockat ihop lite prylar som ska med imorgon. Jag har ingen aning om vad jag ska ha med mig, men jag plockade fram det jag tyckte såg bra ut ;)
Har tvingat mig själv idag att gå å lägga mig hyfsat tidigt, så jag inte är helt död i morgonbitti ..
Men först så måste jag bara lägga in den här länken, http://www.polyvore.com/cgi/app#foo (<-klicka). Man kan sätta ihop en massa kläder och skit snygga prylar till en enda bild .. Lite svårt att förklara, men klicka på länken å kolla själva :D Massor med kläder och assesoarer som finns på riktigt (från riktiga hemsidor och affärer).
Lite roligt om man har tråkigt :)

Nä, nu ska jag nog göra mig i ordning och gå å lägga mig :)
God natt, Juss.


Hihi, cesars lilla tass kom med där uppe ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0