Sjuk dag ..

 
Outfit:
Nya stentvättade jeansen från JC
Vit, vanlig T-shirt från H&M
Sjal från Indiska
Kofta från H&M
Halsband från Gina Tricot
Armband gjort själv
Klocka från Ur och Penn

Shit. Vilken dag asså. Jag brukar känna mig sliten när jag ligger i sängen halv tolv på kvällen efter en lång dag .. Men nu bara efter skoldagen känner jag mig supertrött och tankarna snurrar tusen varv i sekunden i skallen ..
Jag ska inte berätta för mycket nu, men så här var det: att när vi kommer in i omklädningsrummet efter gympalektionen så när alla börjar rota bland sina kläder så märker dom att sak efter sak inte ligger på sin plats. Sakerna är BORTA. Nio stycken i min klass förlorade någonting. Jackor, väskor, skor, nycklar, mobiler, busskort, parfymer, smink, hörlurar. Själv förlorade jag BARA mitt terminskort. Jag hade tur .. För terminskort är lätt att spärra och ganska lätt att få ett nytt utav. Så, det kunde ha varit värre. Men fan asså. Frågan gick i våra huvuden tusen gånger efteråt "HUR!? HUR IN I HELSIKE!?" Dörrarna var låsta, så hur fan gick det till !? Nu långt efteråt  vet vi ungefär hur det gick till och misstänker några. Men jag tänker inte nämna vilka som sa något, eller några namn på dom vi tror kan ligga bakom allt.
Men det är så typiskt. Just den här lektionen ska vi spela så hög musik i hallen (som vi aldrig gör) så vi inte hör ljud från omklädningsrummet och såklart ingen behöver springa in å dricka under lektionen ..
Sånt här gör mig riktigt jävla förbannad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0