Freeedag imooorgon! ^^

Okej. Förra inlägget var lite speciellt. Men jag orkade inte helt plötsligt skriva en massa bra saker och bara "skita i" det dåliga som hade hänt .. Så här kommer det bra inlägget :)
Vädret idag har varit hel-konstigt .. :s Det till och med HAGLADE mitt på dan .. !? Men nu skiner solen och om man kollar ut skulle det lika gärna kunna vara sommar ute :D .. Synd att det inte är det bara ..
Börjar väl snart bli dags för att göra sig i ordning till träningen i guess .. Skulle vara skönt att få stanna hemma, men jag hoppade träningen i tisdags så jag måste nog gå idag. Bara lite slö ^^
Imorgon ska jag träffa Louise och vi ska ha Ben n' Jerrys-kväll! :P
Kramar, Juss.

TANDSTÄLLNINGEN KOMMER HAMNA PÅ PLATS PÅ TORSDAG NÄSTA VECKA! :)

 
            MAGIC!                                     Tråk i korridoren innan lektionen ..

Från igår :)
   

Kommentarer
Postat av: rrrenate

de är gulligt med tandställning:o vill ha de!

2009-03-22 @ 16:10:59
URL: http://renatesvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0