23 mars 18:32

Hellu everybody :)
Äntligen hemma. Hatar att gå omkring i det här iskalla, tråkiga vädret ..
Fotograferingen gick jätte bra :) Vi kanske var runt 12pers som skulle fotas i en klunga vid en trappa. Men innan det så fick vi bli sminkade och så fick vi MASSOR av frukt ^^ Sen fotade dom en massa. Tog lite tid innan dom hittade perfekta platser till alla i klungan, men jag hamnade till slut ganska långt fram. Tack vare mina 160cm i längd .. -.-
Det var super enkelt! Bara stå å kolla rakt in i kameran och se "intresserad" ut .. x) Inte super glad, men visa närvaro .. :D
Och jag som trodde att jag inte skulle få någonting för det .. Jag hade fel. Väldigt mycket fel.
Efter fotograferingen skulle vi fylla i en lapp (namn uppgifter m.m) och då skriver dom på min lapp att jag ska få 1500 spänn! :o Snacka om lättförkänt .. Någon som vill med på en shoppingtur i helgen ? :D
Lite, kanske hälften ska jag lägga undan till sommarn. Då kommer jag verkligen behöva pengar ..
Sen bilderna som dom tog fick vi inte se .. Men dom skulle tydligen ligga på nätet och i typ annonser och tidningar :) Men så fort jag får tag i bilderna så lägger jag upp dom! :)
Nu tror jag att jag svälter ihjäl ..


 

Outfit
Randig tröja från Gina Tricot
Svart linne under från Gina Tricot
Väska från Gina Tricot
Stentvättade jeans från JC
Klocka från Ur&Penn
Sjal från Indiska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0