Juss liebe löördag

Hejsan allihopa :)
Nu är jag hemma igen. Hem ljuva hem säger jag bara .. ^^
Idag har jag varit med Lollo, vi drog iväg en sväng till stan å kikade runt lite :)
För mig blev det en väska och en tröja :) För Lollo blev det en super fin shorta! Den där väskan jag köpte har jag sett flera gånger på Gina Tricots hemsida, och någon gång i någon butik. Men nu har det bara funnits vita och röda kvar i ALLA butiker, till och med på hemsidan! Men så sprang jag och Lollo iväg till PKhuset. Där ligger ju GT rätt gömt (så det är ju inte så många som går/hittar dit). Och tro det eller ej, men där fanns den! Och det var den sista dom hade!
Snacka om tur .. Den gick bara på en hundring, inte ens det, 99spänn :o Ett KAAAAP! ^^
Tröjan jag köpte var från Cheap Monday. Vi hittade massor av coola t-shirtar där, men jag hittade min favorit! ;) Den gick på 150 :) Också jätte bra :)

Sen efter stan så hoppade jag av i Skanstull påväg hem. Där träffade jag mamma, Jocke och pappa. Vi skulle bland annat träna min lilla axel. Men innan det sprang jag på löpband i 30 minuter och blev av med hela 227 kalorier! :o
Men jag säger bara det .. Ska du motinera ska du INTE springa på löpband. Speciellt inte i ett grått, tråkigt gym nergrävt i underjorden där det bara finns mes-musik .. Asså det var SÅ fucking tråkigt ..
Men vad gör man inte för att bli fin? ;) Nu är det ju över, och snart blir det hemmagjord pizza! ^^
Great .. Då får jag tillbaka dom där 227 kalorierna .. -.-
Nu ska jag ta en varm dusch! :)
Ha en super mysig lördag, å glöm inte Earth Hour klockan halv nio :)
Kramar, Juss.

Allt är från Gina Tricot :)

Dagens inköp!



Kommentarer
Postat av: My

Skitsnygg New York tröja! :)

2009-04-05 @ 13:24:44
URL: http://remotecontrolface.blogg.se/
Postat av: jusz, svar

tack så mycket! :D

2009-04-05 @ 16:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0