Onsdag

Hej alla glada :) .. Och alla mindre glada ..
Onsdag. Helt klart veckans senaste dag eftersom jag slutar klockan fyra. Men det går ann! Riktigt skönt att komma hem sen å få stoppa hungern .. Appropå hunger .. Idag efter lunchen när jag och mina kompisar skulle gå ut på rast så ser jag ett gäng på 20 killar i 13-14 årsåldern komma gående rakt upp mot matsalen där vi stog. Det visade sig att dom var ute efter en kille i min klass. Men vad han hade gjort framgick aldrig .. Kan ju ha varit inprincip vad som helst ..
Nu när jag kom hem skickade Engla den hära länken till mig, http://www2.blocket.se/news?loc=0&id=177496&ca=11_s (länken syns inte, men klicka ändå) Där det stog lite om vad som hände. Killarna som kom hade knivar på sig och när dom började hota lärarna på min skola var dom tvugna att ringa polisen.
Ingen blev skadad som tur var, men det som var lite roligt var när gänget hade gått förbi skolan och gick bortåt så kom alla lärare på min skola efter x) "Nää! Här får ni inte vara! Gå här ifrån!" Och vaktmästaren kom till och med med mobilen och började fota gänget! x)
Jaja, nog om det.

Det har inte hänt så mycket idag .. Inte mer än vanligt. Har pluggat klart för kvällen och nu börjar jag längta till Fredag :)
Kramar, Juss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0