Snart lov!

Halloj :)
Nu har jag precis druckit upp mitt te, alltid lika gott! ^^
Dagen har varit rätt slapp. Iaf sista två lektionerna när vi fick kolla klart på två filmer. Jag höll på att somna .. Blev halvt medvetslös ett antal gånger men så fort det hände någonting runt omkring så blev det liv i mig igen x)
Sen efter skolan var det träning, 1½ timma. Gick bra :) Glömde om det vi fick vara med om igår på träningen .. Fy fan .. Vi var tvugna först att springa 10 fram och tillbaka framlänges och sen efter det 10 längder BAKLÄNGES! :o Men då var det någon utav oss som fuskade så då var vi tvugna att göra om det! :o Trodde det aldrig skulle ta slut ..
Eller jag trodde iaf att jag skulle få otroligt ont i benen idag, men det har jag inte .. Kanske kommer imorgon ..

Känns så himla skönt att tänka att det bara är dom här dagarna kvar på den här veckan, och sen är det påsklov .. !
Och det ska såklart firas! ^^ På fredag ska jag, Julia, Lollo och Alma hitta på något! Vad har vi inte riktigt kommit fram till än .. 
Sen på måndag nästa vecka fyller mamsen år och då kommer kussarna över :)
Och sen på antingen Torsdag eller Onsdag drar jag till landet. Hur länge jag kommer vara där har jag ingen aning om, får återkomma om det ..

Shiiiat va jag ska ssssssooooova :D Haha, så där har jag sagt många gånger och vaknat halv åtta x)
Tusen kramar, Juss.



 
Alla älskar våren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0