Sööööööndag



Gårdagens outfit:
Twiggy-tröja från Gina Tricot
Linne under från Gina Tricot
Mörka jeans från Cheap Monday

Söndag. Jag misstänker att Julia spelar match, eftersom hon inte svarar på mina sms .. Varför jag inte spelar är för att jag har dragit ut mina tänder och det kan bli värre i munnen om jag börjar springa omkring för tidigt (alltså innan det har läkt tillräckligt). Om jag inte minns fel så skulle dom möta Alvik .. Eller så var det dom dom mötte förra helgen (när jag var på Gotland) .. Hmm .. Aja, får höra med henne sen hur det gick.
Jag behöver verkligen åka in å kolla på nya jeans .. Jag hatar att köpa nya jeans, men det behövs .. Jag och Lollo hade tänkt att åka in på Onsdag, men jag vet inte hur smart det är med tanke på att det är den enda lediga dagen efter skolan å jag vet inte hur mycket läxor jag kommer få under veckan ..
Men jag får se när Julia svarar .. Jag tror det kommer bli så att jag och Lollo åker till stan iaf på Onsdag ;)
Hugs, Juss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0