Underbara fredag!

Nu sitter jag hemma och tar det lilla lugna :) Har precis varit iväg med Lollo på bio :) Det fick bli filmen "en shopaholics bekännelser". Tro det eller ej, den var riktigt bra! :D Jag tror både jag och Lollo såg oss själva i den så det var nog delvis därför vi gillade den ;) (Allt filmen handlar om är hur det är att vara shoppingberoende)
Orkar faktiskt inte skriva ner allting vi har gjort, men vi började med en fika på wayne's coffee i medis (medborgarplatsen). Jätte mysigt! Sen efter det drog vi vidare till Lollos dans! Jag fick se henne göra hennes grymma street dance-moves! :O That girl can daaaance .. Jag och hon funderar på att börja på hiphop eller street i en nybörjar-grupp. Eftersom hon inte går med någon, och jag skulle verkligen inte banga på att börja dansa .. Det är bara det här med tid .. Aja, än så länge är det bara en tanke :)
Sen efter att ha varit på hennes dans sprang i vi genom snö-ovädret till tuben och drog vidare till sergel, köpte två biljetter till bion och sen satt vi inne på biografen å dog av garv x)
Sen efteråt .. Ojojoj. Då kom det värsta .. VI BLEV AKUT-KISSNÖDIGA! :O Och alla toaletter hade köer som var kilometer-långa! Så vi fick slänga oss ner på bänkarna på perongen, sen slänga oss ner på sätena i tunnelbanan! Sen som tur var så gick det över .. :o
Sen medans vi väntade på våra privata chaufförer (farsgubbarna) i stureby hyllade vi snön (som vi hatar mest just nu) genom att ha snöbollskrig! :D Jag är sämst på att kasta ... -.-

Men men. Nu sitter jag här och uppdaterar bloggen som bara tappar besökare .. Får väl skylla mig själv när jag inte uppdaterar ..
Här kommer 2 bilder från dagen :)
Ha en underbar helg!
Kramar, Juss.


Fika på Wayne's Coffee :)


Kvällens middag .. Kan inte äta någonting tackvare min kära tågrels ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0