TVÅ tänder utdragna ..

Fan vad jag hatar det här. Det är fredag, jag sitter med munnen proppfull med gasbinde-tussar, hungrig som jag vet inte vad och slemmar å blöder så in i helvete .. Jag var vid tandläkaren klockan tolv, och då när jag fick bedövningen var jag bedövad ända upp till vänstra ögat och ner till hakan, jag skojar inte. Det var ÄCKLIGT. Man känner ju inte ett skit .. :s Det sitter fortfarande kvar lite i kinden som gör att det blir svårt att le x)
Om cirka två timmar kommer grannarna hit på middag också .. Innan det måste jag plocka ordning i mitt rum och duscha. Just nu har jag inte lust med någonting utav det ..
Om bara bedövningen kunde försvinna så skulle jag vara glad. Känns som om jag har en kind stor som ett berg :o
Usch!

Passar på att lägga in fredags-outfiten :)
Kramar, Juss.

Jeans Gina Tricot
Vit tjocktröja H&M
Vitt linne H&M divided (USA)
Sjal Indiska
Väska Gina Tricot
Klocka Ur & Penn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0