Tjihu!

Just nu sitter jag och fryser. Och jag fryser ännu mera när jag ser att SNÖAR ute! Jag (och alla andra) som trodde att våren äntligen hade kommit ..
När vi skulle till matchen förut hade vi lite svårt att hitta .. Jag var tvungen att ringa 118118 för att få adressen till hallen som vi skulle till. Det visade sig att vi hade fått fel namn på hallen .. -.- Inte så konstigt att varken GPSn eller eniro.se hittade .. Menmen. Vi kom fram i god tid iaf, så det gjorde inget. Jag och Julia tyckte att vi hade kunnat fått spela lite till än vad vi fick, men vi var 14pers .. Och jag var nöjd med det lilla jag gjorde, så för min del var det lugnt. Hur som helst! Vi vann! Det var sista minutrarna som vi satte en massa mål och fick slutpoängen att stå på 37-48 (om jag inte minns fel). Riktigt bra! :)
Tror jag måste ta ett bad .. Vad som helst, jag är en isbit! :o
Kramar, Juss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0