Tisdag

Hellu :)
Ska börja med att säga att jag kommer inte kunna uppdatera (eller vara inne på datan överhuvudtaget) så ofta för jag har sjukt ont i axeln .. Jag har nämligen för dåligt stöd när jag sitter här vid datan, så nack/axel-muskeln får anstränga sig jätte mycket. Och det påverkar ju allting (att jag har ont). Jag får ont när jag har väskan på axeln, nu när jag tränade kunder jag knappt göra någonting och ibland kan det bara smälla till å verkligen göra skit ont! Så nu ska jag vila några dagar (försöka iaf). Något inlägg kanske kommer, men det är inte säkert ..

Imorgon drar jag och Lollo in till stan, då ska jag shoppa upp mina 1500! Haha, skoja .. Har inte fått dom ens x) Men hursomhelst, vi ska kika runt lite :) Men innan det kanske vi ska käka våfflor! :o Hoppas vi hinner med bådeoch bara ..
Nu måste jag städa mitt rum .. -.-
Kraaam, Juss

 

Randig tröja från gina tricot
Tubtop från zara
Sjal från indiska
Klocka från ur&penn


Kommentarer
Postat av: LÄS VÅR BLOGG !

hihi , alltid lika fina kläder jossan :)<3

2009-03-24 @ 18:45:45
URL: http://bbestfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0