Tisdag, morgon!

Hejsan :)
Har lite tid över nu på morgonen. Klockan är 08:08 (önska dig något!) och jag börjar 8:50 ..  Men jag hatar att stressa och jag har lite mer saker jag ska göra innan jag drar. 
Idag har dom sagt att det skulle bli .. Hmm .. Va vare ? .. 5-10 grader ute :o (tror jag). Och imorgon typ 14! :O 
Jag dör nu om snön kommer tillbaka yttligare en gång till .. 
Jag har inte så mycket att skriva nu på morgonen, men det är träning som vanligt idag i Fryshuset. 1½ timme. Lite mer lagom är 2timmar .. 
Hörs senare ikväll :)
Kramar, Juss.



Randig t-shirt från H&M
Vitt linne från Gina Tricot
Chinos från Gina Tricot 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hur mycket kostade dina chinos ? :)

2009-04-20 @ 00:34:46
URL: http://eemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0