Tisdag klockan 19:18

Om ca en timma börjar Den rätte för Rosing. Har väl aldrig riktigt älskat henne men programet är faktiskt lite roligt ;)
Men innan det måste jag duscha .. Träningen gick bra. Tror jag kommer ha lagom ont i benen imorgon .. Vi slajdade (hah, har ingen aning om hur det stavas xD) runt planen två gånger (man står nästan i 90grader och "springer" åt sidan) och det är sjukt jobbigt, tro mig!
Det tog ett tag innan Stefan (tränare) kom .. Ca en halvtimma .. Sen fick vi uppvärmning utav två tjejer från 08sthlm. Dom berättade också att man kan tävla i en lay-up-tävling med sitt lag och vinna 10 000 (till laget)! :o Hon sa också att vårat lag, alltså vi, det gänget som var där just då kanske skulle få visa upp tävlingen redan på Fredag i pausen under 08herr-matchen .. Lääääskigt. Men det var inte säkert, bara kanske ..

Imorgon ska jag dra ut två tänder, som jag kanske har nämnt några gånger nu .. JAG ÄR JÄTTE NÄRVÖS! :(
Kommer åka iväg runt halv tolv å sen när det är klart så drar jag hem och då slipper jag resten av dagen ^^ Sen blir det typ samma sak på Fredag :P
Nu börjar tandställningen närma sig ..
Kramar, Juss.


Min mun asså .. Låt den tala för sig själv .. x)
Observera hjärtat i bakgrunden (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0