Söndag, sportlov dag 7 Skola imorgon ...

Kom precis hem från matchen som varade i nästan 3 timmar .. Det var helt sjukt! Först hade jag och Julia fått olika tider, så det blev jätte stressigt när jag hade kommit hem efter stan (med Lollo). Men det gick bra, vi satt å kollade på när söder96 körde sin match (dom flesta av dom i det laget går i mitt lag). Det var hur mycket folk som helst inne i hallen .. Det var ju sibel-cup så det var ju super många lag å alla deras föräldrar .. Men iaf, nu är jag hemma och har lagt ifrån mig silvermedaljen. Sämsta matchen på länge som vi spelade .. Det slutade 44-14 ..
Nu är jag super trött och blir depremerad när jag tänker på vad som väntar imorgon. FUCKING SKIT SKOLA.
Nu måste jag duscha, sen käka något, sen kolla igenom alla läxor jag missade förra veckan, sen sova.
Juss hatar söndagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0