Söndag ... -.-

Usch. Söndagar borde inte finnas .. Fast då vet jag inte hur veckan skulle se ut ..
Men ändå känns det som om det har funnits sämre söndagar än den här .. För nu är jag lite spänd eftersom jag snart ska iväg på match, och sen så imorgon ska jag ju iväg till pappas jobb och plåtas :) Det ska bli riktigt spännande! Men jag har fått frågan vad det är jag ska plåtas till å så .. Det vet jag faktiskt inte än .. x)
Aja, jag kommer skriva om allting sen ;)

Happ. Då ska man snart ut på Lidingö .. För att spela match -.-
Finns det ingen närmare plan? Eller iaf en bättre tid? Jag säger inte att tiden igår var suverän, för det var den inte (vi skulle mötas 14.30, man hinner ju varken göra någonting efter eller före) men att behöva sätta mobilen på ringning för att hinna i tid är det värsta som finns å göra på helgerna .. !
Men jag är sån där person att om jag väl har vaknat, kan jag inte somna om. Så nu är det försent å ångra sig, skita i matchen å bara krypa ner i sängen igen.
Jag blir riktigt förbannad om vi förlorar idag.

Hoppas ni får en gudomlig söndag! ^^


Biden har ingenting att göra med inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0