Snabbt inlägg

Ska snart dra iväg på träning, men jag kände bara för att slänga in ett inlägg innan jag sticker :) Jag och Julia bestämde oss för att gå hem innan träningen idag .. Hade glömt en grej plus att ingen utav oss hade lust att träna i 2 timmar så vi drog hem och käkade lite mellis istället, åså nu klockan fyra ska vi ses så kommer vi ungefär en halvtimma senare .. Perfect! :)
Ikväll kanske jag lägger in lite bilder från Gotland .. Får se om jag orkar och har tid ..
Jag har bestämt mig (nästan) för att börja spara till en bärbar data, då kan jag ju ta med mig den å uppdatera inprincip närsomhelst .. :) Vore tusen gånger lättare och bättre ..
Har redan hunnit fixa till headern som ni kanske ser ^^ Sen om det blev bra eller inte vet jag inte, men den får duga  :)
Nu måste jag höra med Julia om hon börjar bli färdig :)
Kramar, Juss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0