Skolstart ...

Äntligen få sitta å ta det lugnt. Det har varit rätt stressigt idag .. Först skola till tjugo över två, sen promenad bort till t-banan med Julia, vänta på tvärbanan vid Globen i ca en kvart (förseningar -.-), sen till hallen, byta om, köra igång med träning i 2 timmar, sen hem, äta, duscha och nu sitter jag här. Och snart måste jag kolla igenom allting som jag har missat under förra veckan. Jag har inte så himla mycket läxor, men alla läxor plus alla missade prov som jag ska göra den här veckan så blir det en hel del .. Joooobbigt. Vi har börjat med en ny grej på so:n. Vi är grupper som ska göra en egen stamm (?) .. Och min grupp har bestämt att jag ska vara den största ledaren i den stammen! Och jag har ju liksom inte varit med på jätte många lektioner å nu så har jag fått det svåraste att göra .. ? Jag fick några frågor idag som jag skulle svara på, men hur då? Asså åååh .. Jag vet ju inte hur jag ska vara som ledare !? :( Jag hoppas att det löser sig iaf .. Det måste det göra.

Någonting mer som gör mig närvös är att idag fick vi reda på att man kan inte anmäla sig till Göteborgscupen i maj! Dom har 20 platser, och tränarna själva tar ut dom som dom tycker ska få hänga med .. Asså tjugo platser .. Det är inte särskilt mycket .. Jag tänker verkligen inte räkna med att jag får hänga med eftersom jag vet att det går andra i laget som är ganska mycket bättre än mig ..
Kramar, Juss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0