Plugg, basket, plugg, basket ..

Nu har jag pluggat klart .. Skönt. Ett utav svenska proven som jag missade förr förra vecka fick jag reda på idag att jag inte skulle behöva göra överhuvudtaget! Det var typ hur många ord som helst som man skulle kunna stava, så jag är väldigt glad att jag slapp göra det :) Sen så ska vi ha redovisning imorgon om den här so-grejen. Nu har jag äntligen skrivit klart allting! Det gällde bara att anstränga sig lite ..
Men nu kan jag känna mig lite lugnare iaf .. Nu är det bara matteprovet och tyska glosor till torsdag.
Nog med det.

Träningen idag var nog den sämsta på länge. Det var inte det att den var tråkig eller så. Inte alls. Det var jag som inte var i toppform, så allt jag gjorde blev helt galet! Jag kunde inte springa lika snabbt som jag brukar göra och varje skott jag sköt .. Åh, det ska vi inte ens snacka om .. Så det blev armhävningar efter armhävningar ..
Det var lite pinsamt innan träningen satte igång .. Jag och Julia körde två mot två i hallen och när vi hade hållt på ett tag kommer två killar in i hallen och sätter sig på en bänk brevid planen. Dom ska också spela så dom börjar byta om och av en slump (jag är inte ironisk ..) så råkar jag vända mig om mot den ena killen när han bara sitter i kallingar .. Vilket jag inte tänkte på då .. Men så när jag har vänt mig om så höjer han handen och hälsar (?). Samtidigt börjar hans kompis brevid asgarva .. Wierd .. Sen snackade jag med Julia å jag är ett frågetecken, ba "fan vare där?" x) Men då säger Julia "han satt å böt om Jossan .. ?" HAN KÄNDE SIG SYKAD! HAN TRODDE MINA ÖGON DROGS TILL HONOM FÖR ATT HAN SATT I KALSONGER!  Åååh .. -.- Det var ju inte därför jag tittade .. Det var ju bara av en slump att jag vände mig om precis när han hade tagit av sig brallorna ..
Men äh! Det är ju ingen fara! :) Dom där träffar vi ju bara varenda gång vi är i Fryshuset ..
Bra Jossan. Skit bra Jossan.
Kramar, Juss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0