... och det är därför jag älskar basket

Under matchen igår slog jag till mitt vänstra ringfinger för femteelfte gången. Det går till på olika sätt varje gång, men jag får ett slag (eller en hård boll) rakt på fingret (på toppen på fingret).
Det gör sjukt ont. Du kanske har slagit till tån någon gång i något hårt, det känns typ så. Man kan inte böja fingret eller röra vid det utan att det gör ont.
Sen så efteråt ser det oftast ut såhär. Kalla det var du vill, men för mig kommer det alltid heta "korvfinger".
Eftersom fingret svullnar upp precis som en prinskorv ..
Bevis på att jag inte är en jävla mes när jag är ute på plan. Inte nog med att jag blev utfaulad också ..


Kanske inte ser så allvarligt ut, men fan va ont det gör ...

Kommentarer
Postat av: a

haha , kommer du ihåg när jonathan sprang in i mig på gympan när vi körde basket ? fattar hur det känns :P<3

2009-03-30 @ 20:53:03
URL: http://bbestfriends.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, jaa ! x)

ååh, gör så jävla ont .. <3

2009-03-30 @ 21:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0