Ny vecka iiigen ..

Måndag. Finns det något värre? Tror faktiskt inte det. Ändå var den här måndagen rätt okej, så jag ska inte klaga FÖR mycket :) Sen så var ju vädret rent ut sagt UUUNDERBAART! ^^
Vi gjorde terminsprovet i matte sista lektionen och fick sluta tidigare. Vid två .. Vilket betyder två timmar fria innan träningen skulle börja. Då drog vi hela gänget (Jag, Lollo, Julia, Alma) hem till Lollo men där höll dom på att riva på övervåningen, så vi kilade vidare till tuben och gick omkring i Globen tills det var dags att ta tvärbanan till träningen.
Idag var vi tvugna att vara i tid till träningen för Julia skulle gå en halvtimme tidigare.
Men jag stannade kvar och tränade i två hela timmar .. SEGT. Men det funkar, som vanligt! :)
Nu måste jag snart hoppa in i duschen och sen äta och sen skriva bok presentation .. -.-
Tack å hej :)
Kramar, Juss.

 
Kofta från H&M
Sjal från Indiska
T-shirt från Cheap Monday
Halsband från Gina Tricot
Linne (under) från Gina Tricot
Tights med dragkedja från BikBok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0