Nu är dom mina!

 

Tog en liten paus med pluggandet för jag fick riktigt ont i magen efter maten .. Väntade alldeles för länge (mellan lunch och middag) .. Men iaf, nu kände jag mig lite bättre så jag passade på att plåta dom nya brallorna :)
Så här ser dom ut, och jag gissar att redan innom dom närmaste veckorna så har jag nog flyttat in i dom ..
När vi var inne i stan så provade jag också en stor, randig tröja från Gina. Jag tvekade länge. Jag har ju verkligen LETAT efter en stor, randig tröja. Och nu höll jag liksom i en! Men det var någonting med den som inte kändes hundra, så jag hängde tillbaka den och lämnade butiken utan den i någon påse. Men jag och Lollo kanske drar in till stan i helgen igen och då ska jag kolla på den en gång till. Tror jag ska köpa den iaf ^^ Det fanns en rosa/vit-randig och en svart/vit-randig (den ligger uppe på deras hemsida så kan ni se). Och jag visste inte heller vilken färg jag skulle ha om jag skulle ta någon utav dom .. Båda var super fina! Men som sagt. För en gång skull så valde jag att hålla i pengarna och vänta, och det är jag faktiskt glad över .. Än så länge ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0