Almost fainted

Precis. Ingen luft. Jag vet inte hur man inte tar ut sig för mycket på träningar. Allvarligt. När jag drar iväg på en träning så är inställningen alltid på att göra mitt bästa, och på så sätt vet jag inte hur man gör för att inte ta ut mig.
Men idag vet jag att jag tog ut mig FÖR mycket .. Det blandat med att jag var riktigt irreterad. Vi körde tre mot tre mot en korg runt trepoängslinjen. Och vi sprang fram och tillbaka, fram och tillbaka och det blev knäll mellan varandra och jag fick slag och armbågar i magen och i sidan utav magen. Jag började känna mer och mer att jag snart inte skulle orka mer, men samtidigt tänkte jag att jag skulle bevisa att dom inte kunde få mig så lätt, så jag fortsatte. Efter det slutade vi, och det var då det kom. Luften tog slut. Jag blundade och öppnade ögonen, och det var fortfarande svart. Jag kämpade efter att få tag i luft, men det gick bara inte. Då kände jag också hur det började snurra i huvudet, så jag böjde mig ner för att blodet skulle rinna ner till skallen, men det hjälpte inte. Så jag tog sista krafterna å sprang bort å hällde i mig lite vatten. Samtidigt kom tårarna och jag blev ganska chockad och rädd. Men det gick bra. Jag var riktigt nära på att svimma .. Som tur så gjorde jag det inte.
Nu har jag ätit och druckit så nu mår jag mycket bättre!
Kramar, Juss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0