Mys

  


Nu har jag äntlgen fixat klart i rummet! Jätte mysigt blev det :) Kan lägga in bilder sen.
Pappa hjälpte till med en stoor hylla som skulle upp, han är så snäll :)

Happ. Då är det melodifestivalen om ca en timme då :) Ungefär då tror jag maten är klar också .. Perfect! ^^
Hemmagjord pizza kommer det att bli, en utav mina stora favoriter när det gäller mat .. Sjukt gott x)
Imorgon har jag ingen aning om vad  jag ska göra .. Bara njuta av att det är helg, fast det brukar inte gå så bra på söndagar .. Då har jag bara ångest om vad som väntar dagen efter .. SKOLA. Usch.
Men ännsålänge är det bara lördag ^^

Ååh! Vill upp med att bilder i ramar på min vägg nu, nu, nu!
Ge mig en fotoskrivare! xo
Kramar, Juss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0