Mys i soffan :)

Kvällen har varit jätte mysig med amerikanska pannkakor och Ben n' Jerrys. Jag lägger in alla bilder imorgon när jag sitter vid min egna data.
Lollo har dragit hem och nu sitter jag och kollar på Världarnas krig som går på femman :) Och så har jag Jockes bärbara data i knät :P Jag vill verkligen få en egen. Eller försöka spara till en x) Men jag och spara pengar alltså .. x) Det går inte alls bra ihop .. Men någon gång i framtiden ska jag köpa en vit apple. Dom är ju så sjukt snygga!
Imorgon har jag match i Farstahallen halv tre. Sämsta tiden. Går ju inte att göra någonting varken innan eller efter ..
Men men. Skulle behöva åka in till stan någon dag. Helst nu under helgen, men vi får se hur det blir med det ..
Nu ska jag lägga mig och jag har redan bestämt mig för att sova länge imorgon! :)
Kramar, Juss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0